سایبان برقی بازویی
نوشته شده توسط : سام سنایی

سایبان کرج: از تجهیزات جدیدی که امروزه وارد بازار شده است و بسیاری از افراد تمایل دارند که از آن برای محل کار و زندگی خود از آن استفاده کنند سایبان برقی می باشد. استفاده از سایبان از گذشته های دور در میان مردم رواج داشته و امروز شکل جدید تری را به خود اختصاص داده است و این امکان را برای افراد به وجود آورده است که هر زمان که تمایل داشتند از آن استفاده نمایند و یا آن را جمع کنند بدون آن که باز و بسته شدن آن برای افراد دردسری را به دنبال داشته باشد .

سایبان کرج | نصب سایبان برقی | شرکت مهندسی درسان

سایبان برقی انواع مختلفی دارند که بسته به محیط مورد نظر خود می توانید از آن ها استفاده نمایید. استفاده از سایبان برقی برای پارکینگ ،مغازه ، پنجره و.. کاربرد بسیاری دارد و حمایت کاملی از فضای مورد نظر دارد. در تولید سایبان های برقی از پارچه هایی استفاده می شود که مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و شرایط آب و هوایی دارد و همچنین برای نگه داشتن آن ها از فلزهایی که مانند پایه عمل می کنند استفاده می شود .

شرکت درسان

بهتر است که بدانید این سایبان ها می توانند به مانند بنرهای تبلیغاتی معرف محصول و یا خدمات شما باشند و دیگر هزینه ای را برای تبلیغات پرداخت نکنید. برای باز و همچنین جمع کردن سایبان  برقی می توان آن ها را به صورت دستی و یا اتوماتیک و تنها با یک ریموت کنترل باز و بسته کرد . بهتر است در زمان خرید سایبان برقی به نمایندگی مجاز آن در کرج مراجعه فرمایید . سایبان برقی در کرج همان طور که در قسمت بالا نیز به آن اشاره کردم انواع مختلفی دارند که ما در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

سایبان برقی بازویی

که در طراحی آن دو یا چند بازو وجود دارد که با استفاده از یراق آلات به قسمت اصلی آن متصل می شود و امکان باز و بسته شدن آن به راحتی انجام می شود .

سایبان برقی چتری

سایبان برقی برای مغازه | کرکره برقی کرج | شرکت درسانیک ستون که در مرکز وجود دارد و توسط تسمه هایی حرکت می کند و همانند چتر باز و بسته می شود اما کارکرد آن نیز مشابه با دیگر سایبان ها می باشد . سایبان برقی کرکره ای ، عملیات باز و بسته شدن آن ها به مانند کرکره می باشد و دلیل نامگذاری آن ها نیز به همین دلیل است هنگام نصب این سایبان ها دیگر نور خورشید مزاحمتی برای افراد ندارد سایبان برقی به دو مدل ثابت و متحرک تقسیم می شوند. سایه بان متحرک خود در دو مدل دستی و برقی دسته بندی می شود .جنس پارچه ای که در سایبان به کار می رود می تواند برزنتی ، فلکسی، ترانزیتی باشد که به توضیح هر کدام از آن ها می پردازیم:

سایبان ثابت

در زمان نصب این سایبان ها آن ها را به وسیله جوش به هم دیگر نصب کرده اند و امکان حرکت آن وجود ندارد و نصب آن به صورت دائمی می باشد . این سایبان ها می توانند دوام و مقاومت بسیار بالایی داشته باشند و محفاظت کاملی از محیط در برابر شرایط جوی داشته باشند و از ورود هر گونه گرد و خاک به داخل منزل از طریق درب و پنجره جلوگیری می کند.

سایبان متحرک

این دسته از سایبان ها را می توان بسته به شرایط آب و هوایی به صورت دستی و یا اتوماتیک باز و بسته کرد و بیشترین کاربرد را برای استخرهای سرباز و حیاط ها و یا پارکینگ هایی که مسقف نیستند دارند و از ماشین و دیگر وسایلی که در مکان آزاد وجود داردمحافظت کاملی می کند.

سایبان تاشو

از این سایبان می توان برای هر محیطی استفاده کرد و مزیتی که این مدل از سایبان برقی نسبت به دیگر سایبان ها دارد میزان باز شدن آن به دلخواه می باشد.

مزیت استفاده از سایبان برقی در کرج

نیروی مختصصی که در این نمایندگی ها وجود دارد می تواند شما را در انتخاب بهترین سایبان راهنمایی کنند .

نصبی آسان و راحت دارد

می توان از سایبان های برقی برای همه محیط ها استفاده کرد اما بهتر است نمونه ای را انتخاب کنید که با محیط شما هم خوانی داشته باشد. استفاده از سایبان پنجره می تواند از ورود نور خورشید به داخل منزل جلوگیری کند و عمر وسایل برقی چون تلویزیون و یخچال نیز بیشتر می شود می توان با استفاده از ریموت کنترل آن در هر زمان که نیاز بود از آن استفاده کرد با استفاده از سایبان برقی می توان محیطی را در حیاط منزل طراحی کرد و بدون دغدغه ساعتی را در هوای آزاد به سر ببرید.

قیمت سایبان برقی

قیمت این محصولات با توجه به متراژ و نمونه انتخابی می تواند متغیر باشد .





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: